Vandaag is de koffie weer zozo…

Stichting Jarige Job blije winnaar

De winnaar van de eerste campagneperiode was een uitzendbureau, met een erg warm hart bleek wel! Omdat zij niet over de ruimte en mogelijkheden beschikten om de Pelican Rouge Coffee Bar te plaatsen, is er in overleg besloten de prijs weg te geven aan een goed doel, Stichting Jarige Job werd de gelukkige.

De stichting is erg blij met de gewonnen machine: “De koffiebar is het begin van ieder gesprek bij ons. Wanneer we vertellen hoe we aan dit apparaat komen en dat we het zo geweldig vinden dat Selecta hun expertise op deze manier inzet, is dat vaak meteen een bruggetje naar het expertisegebied van het aanwezige bedrijf. De koffie zorgt ervoor dat er een gesprek op gang komt. Als je daar de setting van Jarige Job bij optelt dan zorgt dat er altijd voor dat mensen in mogelijkheden gaan denken en als ambassadeur naar buiten lopen! Daarbij is het super dat we met de heerlijke koffie onze vrijwilligers, die geweldig werk voor ons doen, iets terug kunnen geven!”

 

Lekker, lekkerder, nog lekkerder, lekkerst.

De winnaar van de eerste campagneperiode was een uitzendbureau, met een erg warm hart bleek wel! Omdat zij niet over de ruimte en mogelijkheden beschikten om de Pelican Rouge Coffee Bar te plaatsen, is er in overleg besloten de prijs weg te geven aan een goed doel, Stichting Jarige Job werd de gelukkige. De stichting is […]

Nederlanders zijn koffieliefhebbers. 82% van de Nederlanders drinkt wekelijks koffie waarvan 67% zelfs dagelijks. Gemiddeld drinken we 4,1 koppen koffie per dag. Dit blijkt uit onderzoek van Koffie & Thee Nederland, branchevereniging voor Nederlandse koffie- en theebedrijven. Koffie drinken we thuis, in hippe koffiebars, to-go op het station of uit de koffieautomaat op kantoor. De verwachtingen van de […]

Tijdens de campagne rijden we het land door met onze Eerste Hulp bij Matige Koffie-bus! Maak nu je petitie aan en wie weet komen we ook wel bij jou op het werk langs. Met goede koffie van onze coffeebar én een lekker koekje erbij!

Bijna de helft (49%) van de Nederlandse werknemers zegt met een goede kop koffie productiever te zijn in zijn werk. Dat blijkt uit onderzoek* van Ruigrok |Netpanel in opdracht van SelectaNederland. Ook zegt ruim de helft (58%) met een goede kop koffie meer plezier te ervaren in zijn werk.

Gedurende de actieperiode zijn we dagelijks te horen op BNR, Radio 10, Sky Radio en Veronica! We roepen heel Nederland op om de strijd aan te gaan voor betere koffie op het werk. Klik hier om hem te beluisteren!