Stichting Jarige Job blije winnaar
De winnaar van de eerste campagneperiode was een uitzendbureau, met een erg warm hart bleek wel! Omdat zij niet over de ruimte en mogelijkheden beschikten om de Pelican Rouge Coffee Bar te plaatsen, is er in overleg besloten de prijs weg te geven aan een goed doel, Stichting Jarige Job werd de gelukkige.
De stichting is erg blij met de gewonnen machine: “De koffiebar is het begin van ieder gesprek bij ons. Wanneer we vertellen hoe we aan dit apparaat komen en dat we het zo geweldig vinden dat Selecta hun expertise op deze manier inzet, is dat vaak meteen een bruggetje naar het expertisegebied van het aanwezige bedrijf. De koffie zorgt ervoor dat er een gesprek op gang komt. Als je daar de setting van Jarige Job bij optelt dan zorgt dat er altijd voor dat mensen in mogelijkheden gaan denken en als ambassadeur naar buiten lopen! Daarbij is het super dat we met de heerlijke koffie onze vrijwilligers, die geweldig werk voor ons doen, iets terug kunnen geven!”